مزایا یخچال ساید بای ساید امرسان emersun
نوشته شده توسط : lg

مزایا یخچال ساید بای ساید امرسان emersun

چرا یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان؟

یخچال فریزر های ساید بای ساید امرسان توانایی های متفاوتی دارد که جذابیت خاصی به آن بخشیده است. پس در ادامه به بعضی از این جذابیت ها خواهیم پرداخت؛

    Door In Door: قابلیت Door In Door در یخچال فریزرهای ساید بای سای دامرسان بسیار جلب توجه می کند. با این ویژگی برای دسترسی به مواد پرکاربرد خود دیگر نیازی به باز کردن کامل درب اصلی نیست. با استفاده از قسمت دور این دور این مواد به راحتی در دسترس شما قرار می گیرند. در ضمن این ویژگی در صرفه جویی انرژی نیز موثر است.

    تکنولوژی های بیشتر و متفاوت: یخچال فریزرهای ساید بای ساید امرسان نسبت به هر مدل دیگری در بازار امکانات بیشتری دارند. همین امکانات هم دلیل قیمت نسبتا بالاتر آن ها می باشد. چند مورد از این تکنولوژی ها به شرح زیراند؛

Super Cool:

هرگاه ماده غذایی گرمی را در یخچال امرسان قرار می دهید به دلیل تبادل گرمایی، دمای یخچال بالا می آید. در چنین حالتی باید کمپرسور محصول چند برابر فعالیت داشته باشد تا بتواند دما را به حالت عادی بازگرداند. اما در یخچال ساید بای ساید امرسان ، ویژگی Super Cool در این وضعیت فعال می شود و بلافاصله دمای یخچال را کاهش می دهد تا یخچال با فعالیت کمپرسور این کار را انجام ندهد.

فیلتر بهداشتی:

فیلتر های بهداشتی بسیار کارآمدی در یخچال ساید بای ساید امرسان وجود دارند که اعمال میکروب زدایی، بو زدایی و افزایش ماندگاری مواد را به نحو احسن انجام می دهند.

یخساز و آبسردکن اتوماتیک:

در مدل های دیگر یخساز حضور ندارد و آبسردکن نیز در صورت وجود از نوع دستی است. ساید بای ساید دارای یخساز و آبسردکن اتوماتیک است که با اتصال به آب شهری نیاز به پر کردن دستی ندارد. شما می توانید به انتخاب خود از یخ یا آب خنک استفاده کنید.

فریزر

محفظه خلا:

در برخی از مدل های ساید بای ساید امرسان محفظه خلا تعبیه شده اند که هوای این محفظه مکیده می شود. وجود چنین خاصیتی در این محفظه عمل اکسیداسیون را متوقف یا بسیار کند می کند.

این موارد تنها گوشه کوچکی از قابلیت های یخچال فریزرهای ساید بای ساید امرسان است.

 زیبایی خیره کننده:

از لحاظ زیبایی و طراحی بدنه هیچ کدام از مدل های یخچال فریزر مانند ساید بای ساید جلوه بخش منازل شما نمی شوند. وجود 4 درب در این یخچال ها باعث راحتی و نظم بیشتر در دسترسی و چینش مواد می شود.

گنجایش بالا و مناسب:

این نوع از یخچال فریزرها گنجایش بالایی دارند و برای خانواده های پر جمعیت یا با نیاز زیاد مناسب اند. بخشی از این ظرفیت مربوط به محفظه های درب این یخچال فریزر امرسان است که به تنهایی بسیاری از مواد کوچکتر شما را نظم می بخشد.

در نهایت اگر از لحاظ مالی محدودیت زیادی ندارید و شرایطی که حضور یخچال فریزر ساید بای ساید را با مشکل موجه می کند موجود نیست، این نوع از یخچال ها بسیار با کیفیت هستند. البته توصیه می شود قبل از تصمیم گیری نهایی شرایط محدود کننده ساید بای ساید را نیز از سایت دارین مطالعه کنید.

ساید بای ساید امرسان، زیبایی، مدرنیته و شکوه خاصی را به منزل شما می آورد.




:: برچسب‌ها: تعویض المنت یخچال امرسان , فن یخچال امرسان , تعویض لاستیک یخچال امرسان , ریست برد یخچال امرسان , تعویض برد یخچال امرسان , تعویض درب یخچال امرسان ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: